Ja, dat kan:
• Ga naar: www.ov-chipkaart.nl/opladen/abonnementen
• Kies het abonnement dat je op de kaart wilt zetten.
• Vul je 16 cijferige kaartnummer in van je persoonlijke OV-chipkaart.
• Rond de bestelling af.
• Zoek een ‘ophaalautomaat’ op trein- of metro-station. Kijk hier hoe je het dichtstbijzijnde oplaadpunt kan vinden.
• Bij het ophaalpunt hou je kaart voor de kaartlezer en klik op ‘Bestelling ophalen’.
• Volg verder de instructies op het scherm om het abonnement op je OV chipkaart te laden.
SimonV
een jaar geleden