Ik moet voor mijn opleiding bewijs hebben, dat ik heb gereisd met anonieme ov chipkaart vanaf mei, hoe doe ik dat?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Meld je aan bij ov-chipkaart.nl. Daar geef je het nummer van je anonieme kaart op. Dan krijg je een overzicht van alle gemaakte reizen. Je kunt een PDF document krijgen en aan je opleiding geven.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Antoni
10 jaar geleden
Staan in dat overzicht werkelijk reizen die je hebt gemaakt, voordat je je hebt aangemeld bij die website? Dat lijkt mij onwaarschijnlijk, maar misschien heb ik ongelijk.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Jan en alleman kan toch met die kaart reizen? Het is toch niet te controleren of vraagsteller er mee heeft gereisd?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Waar staat dit op de ns site? Volgens mij gaat dat over een persoonlijke kaart?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Niemand heeft het over de ns site. Inderdaad kan iedereen met de kaart reizen. Maar sinds kort kun je ook een overzicht van de anonieme kaarten krijgen en daar gaat het om. Of het genoeg is is een tweede.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Jij beweert wat dus ik vraag waar je dat vandaan hebt, een bron dus, bijv de ns site...

Andere antwoorden (2)

De bonnetjes, die je krijgt wanneer je de kaart opwaardeert in de OV-betaalautomaat, zijn voor jou het bewijs. Ik hoop dus dat je deze bewaart hebt. Heb je daarentegen met je pinpas betaald, dan kun je kopieën van je dagafschriften overleggen.

Succes!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Maar dat bewijst nog niet dat vraagsteller hier mee heeft gereisd http://www.ov-chipkaartgeldig.nl/anonieme-ov-chipkaart
Je kunt niet bewijzen waar en wanneer je gereisd hebt als je bewijs moet leveren van bepaalde trajecten op bepaalde dagen.

Iedereen kan die kaart gebruikt hebben voor van alles dus de bonnetjes of je afschriften van opwaarderen hebben geen zin.

Dus: dat is onmogelijk want je kunt nooit bewijzen WIE er gereisd heeft en WAARHEEN en dat je DIE kaart hebt opgewaardeerd met bonnetjes.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dit is toch het juiste antwoord. Dit verdient een C+
iedereen kan met die kaart reizen.
http://www.ov-chipkaartgeldig.nl/anonieme-ov-chipkaart
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dank jullie wel!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
+1 het enige goeie antwoord!