Ik moet voor mijn opleiding bewijs hebben, dat ik heb gereisd met anonieme ov chipkaart vanaf mei, hoe doe ik dat?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Meld je aan bij ov-chipkaart.nl. Daar geef je het nummer van je anonieme kaart op. Dan krijg je een overzicht van alle gemaakte reizen. Je kunt een PDF document krijgen en aan je opleiding geven.

De bonnetjes, die je krijgt wanneer je de kaart opwaardeert in de OV-betaalautomaat, zijn voor jou het bewijs. Ik hoop dus dat je deze bewaart hebt. Heb je daarentegen met je pinpas betaald, dan kun je kopieën van je dagafschriften overleggen. Succes!

Je kunt niet bewijzen waar en wanneer je gereisd hebt als je bewijs moet leveren van bepaalde trajecten op bepaalde dagen. Iedereen kan die kaart gebruikt hebben voor van alles dus de bonnetjes of je afschriften van opwaarderen hebben geen zin. Dus: dat is onmogelijk want je kunt nooit bewijzen WIE er gereisd heeft en WAARHEEN en dat je DIE kaart hebt opgewaardeerd met bonnetjes.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100