Ik moest inchecken bij de NS, maar was per ongelijk ingecheckt bij de Arriva. Hierna lukte het niet om uit te checken, krijg ik mijn 10,- nog terug?

Toegevoegd na 25 minuten:
Het was de eerste keer dat ik met de OV-kaart reed, vandaar dat ik niet wist dat je bij het juiste paaltje van Arriva en NS moest in- en uitchecken. Ik heb dus met de NS gereisd terwijl ik met de Arriva was ingecheckt.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.4K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Anonieme of persoonlijke kaart?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Persoonlijke
ronron1212
10 jaar geleden
Dan moet je ook eerst uitchecken bij arriva en daarna weer in checken bij de ns.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
even naar de website en daar je antwoord hopen te krijgen, normaal gaat dat via een formulier

Antwoorden (1)

Dit is zeker mogelijk. Je kan je geld terugvragen via deze weg.

http://www.arriva.nl/contact/contactformulier/
Vraag hier om een resitutie.
Beschrijf het voorval. Ze controleren of het klopt en jij
hebt je geld weer terug.

Groetjes Djaradnea