reizen met studenten ov?

Ik heb sinds een paar weken een studenten ov-chipkaart maar ik heb er nog niks mee gedaan. Nou wil ik graag morgen met de trein reizen, hoe doe ik dat?

1.1K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Heb je hem al geactiveerd?

Antwoorden (2)

Als je naar het station gaat zie je een paaltje daar moet je je pas tegen aan houden en dan hoor je een piep. Ben je bij de eindbestemming dan doe je het zelfde bij de paal aan dat station
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je moet eerst naar een ov-chip kaart oplaadpunt gaan, daar kan je je studentenproduct op je kaart zetten, als je je kaartnummer hebt doorgegeven bij het duo.

Als je dit gedaan hebt kan je gewoon inchecken en uitchecken op het station. Let wel op dat je dit wel doet, al reis je toch gratis. doordeweeks of in het weekend