Dal Vrij abonnement moet ik dan ook betalen voor de treinreis?

Ik moet voor me werk reizen met de trein, nu ben ik op zoek naar een abonnement van de ns. Ik kwam Dal Vrij abonnement tegen kost 99 euro per maand dat is dan alleen reizen in de dal uren dat komt precies uit bij mij, alleen betaal ik dan alleen 99 euro en verder niks? reis ik dan echt gratis in de dal uren een maand lang? ik snap het niet echt goed.
http://www.ns.nl/reizigers/producten/abonnementen/dal-vrij.html

kan iemand mij het uitleggen

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.3K
Amadea
10 jaar geleden
Hou er rekening mee dat je de volle prijs moet betalen als je wél voor negen uur reist.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ja maar ik heb op mijn kaart ook nog 40% korting in daluren staan
Amadea
10 jaar geleden
Daluren zijn de uren ná 9 uur 's morgens. Die korting geldt voor medereizigers.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dus als ik dat abbo heb, dan kan ik gewoon gratis reizen in de dal uren? dus mijn trein reis kost €17,60 en als ik in de dal reis met die kaart kost het dus niks??
Amadea
10 jaar geleden
Ja, dat klopt. Wat dus betekent dat je de kosten van dat abonnement er uit hebt als je 6 keer per maand deze reis ermee maakt, na negen uur 's morgens of in het weekend.

Antwoorden (3)

Met een dal vrij abonnement mag je in de dal uren gratis met de trein. Je betaald dus niets extra.

Je betaald alleen als je buiten de dal uren reist, binnen de dal uren is het "vrij"
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Heel stom, maar betaalt moest met een -t.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dus als ik dat abbo heb, dan kan ik gewoon gratis reizen in de dal uren? dus mijn trein reis kost €17,60 en als ik in de dal reis met die kaart kost het dus niks?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja, dat klopt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Klopt helemaal.
Ja helemaal gratis op werkdagen voor 6,30 uur vanaf 9 uur tot 16 uur en na 18,30 uur.
En in t weekend en feestdagen de hele dag.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Met het NS daluren abonnement reist u een maand lang gratis in de daluren.

De daluren lopen van:
Doordeweeks
09:00 uur t/m 16:00 uur
18:30 uur t/m 06:30 uur

In het weekend de hele dag!