Kan je een specifieke reis cadeau geven?

Is het mogelijk om iemand door middel van bijvoorbeeld een cadeaubon voor de ov-chipkaart een reis cadeau te geven? Dus stel van iemand zijn adres tot aan het vliegveld in groningen om maar iets te noemen.
Zoniet, is het überhaupt mogelijk om saldo cadeau te geven voor op de ov-chipkaart?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.2K

Het beste antwoord

Er is niet speciefiek een cadeaukaart voor op de ov. Maar er is wel een spoordeelwinkel vadeaukaart. Spoordeel winkel is van de NS en daarmee kan je bijvoorbeeld een na dagkaart kopen, of een trip naar de dierentuin (reis naar dierentuin, inc dierentuin ongeveer 25 euro) etc. Dit kan gewoon via spoordeelwinkel.nl. Succes ermee!