Hoe kom ik vanuit Roosendaal in Antwerpen?

Hoe kom ik daar? Ik heb een treinkaartje en een gratis OV kaart. Ik heb een retourtje gepakt van Schiphol tot en met Antwerpen. 7 Euro betaald want in Nederland reis ik gratis.

Ik neem aan dat er een trein reist vanuit Roosendaal naar Antwerpen want dat lijkt me een logische verbinding? Kan iemand bevestigen of vinden waar ik kan zien hoe laat die gaat etc? Ik kan het nérgens vinden...

Toegevoegd na 12 uur:
Met de internationale trein, voldoet mijn OV jaarkaart (student) dan wel nog??

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er was net een vraag of het waar is dat kinderen op de basisschool zoveel meer moeten leren dan vroeger. Blijkbaar is dat niet helemaal zo want spoorboekjes lezen leerden we we ;-)

Antwoorden (5)

Op startpagina.nl kyken by Ns routeplanner,tyd invullen dat je vertrekt en datum en het wyst zich vanzelf. Goeie reis
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
kijk eens op onderstaande link.

het is de internationale reisplanner van de ns.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De trein van Amsterdam naar Brussel stopt in Roosendaal. Dus gewoon instappen op Schiphol en doorreizen naar Antwerpen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je moet inderdaad de internationale trein nemen naar Brussel en beslist niet uitstappen in Roosendaal.
Er zijn namelijk nogal wat mensen die dat toch doen.

(zo beter ?)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De reisplanner van NS HiSpeed is helaas nog niet op het niveau van dat van de Belgen. Met onderstaande reisplanner kun je zeer eenvoudig je reizen door heel Europa plannen:
http://plannerint.b-rail.be/

Wil je weten waar dat is op de spoorkaart?
www.bueker.net/trainspotting/maps_benelux.php

Voor prijsinformatie kun je dan wel weer het beste terecht bij NS HiSpeed, want je koopt je kaartje in Nederland.
www.nshispeed.n

Veel plezier in Antwerpen!