Wat kost een overgangsbewijs van de 2e naar 1e klas?

Ik heb een jaarabonnement van de NS, maar ik wil deze week van Rotterdam naar Heerlen met m'n 2e klas abonnement eenmalig 1e klas reizen. Ik heb veel gezocht naar de prijzen van overgangsbewijzen op de site van NS maar ik kan nergens vinden. Toevallig iemand die hier ervaring mee heeft en wie weet hoeveel dit kost?

Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3K

Het beste antwoord

Als je op de site van NS die vraag invoert, is dit het antwoord: "Koopt u een Overgang 2-1 voor het traject dat u 1e klas wilt reizen, dan betaalt u het verschil tussen 1e en 2e klas voor het gekozen traject. De exacte prijs staat niet in het prijsoverzicht in de Reisplanner maar kunt u uiteraard wel zelf berekenen met behulp van dit prijsoverzicht."
Enkele reis tweede klas voltarief is 23,50, idem eerste klas is 47 euro. Het verschil is wat je bijbetaalt (enkele reis).
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Super bedankt!

Andere antwoorden (1)

Vorige week had de NS een aanbieding, 2 overgangsbewijzen 2 -1 voor slechts 9 euro! Alleen online te bestellen met een code uit je email. Mischien kan je op narktplaats kijken of iemand deze voor je heeft. €4,50 per dag 1e klas reizen is dan veel goedkoper.

Toegevoegd na 2 minuten:
..marktplaats...