Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Gaat het maandtrajectabbonnement van NS eruit in 2013 of blijft het gewoon?

Het is me niet duidelijk.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
531

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Als dat zo was dat had het op de NS-site aangekondigd moeten staan. Maar op http://www.ns.nl/reizigers/blind/abonnementen/maandtraject.html staat niets over het verdwijnen van die mogelijkheid. Het lijkt mij dat dit gewoon blijft.
(Lees meer...)
Amadea
11 jaar geleden
Nee, hij gaat er niet uit. Er verandert wel iets maar volgens mij is dat alleen voor de NS-kaart en de OV.-kaart. De trajectkaart blijft. Ik heb al een brief gekregen dat er iets gaat veranderen omdat ik een NS-jaarkaart heb. Wil je t zeker weten neem dan even contact op met NS.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er zijn diverse veranderingen en (papieren) producten welke niet meer te koop zijn.
Maar het maandtrajectkaart zit niet tussen de producten welke in 2013 meer te koop zijn. Dus het blijft te koop.

Volgend de ns.nl site zijn de volgende producten niet meer te koop
NS-Jaarabonnement
Maandnetabonnement
Stad-/streeksupplement
Diverse losse kaartjes
NS-Business Card


Ook zijn er wijzigingen bij het busvervoer. Hierbij gaat het om het sterabonnementen.
Deze kunnen niet meer verkocht gaan worden in de 2013.
Misschien dat er verwaring is met maandnetabonnement of maand sterabonnementen. Deze zijn geschiedenis.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding