Bestaan bus en trein kaartjes nog in 2013

We willen half januari met bus en trein naar schiphol. Maar aangezien ik zelde met openbaar vervoer reis wil ik geen OV kaart aanschaffen.
Kan ik nog gewoon een trein en bus kaartje kopen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (5)

Volgens mij is heel Nederland overgestapt op de OV
Bij de een van de balie's kan je ook een OV kopen. Als je met de trein gaat moet er min. €20 op staan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
In sommige bussen kun je nog een kaartje kopen, alleen betaal je dan makkelijk drie keer zo veel voor je rit. Treinkaartjes bestaan gewoon nog. Alleen in de tram en metro kun je alleen met ovchip reizen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik denk dat de treinkaartjes zelf niet meer veel worden gebruikt , in tegendeel voor een OV kaart is het beter om te reizen.
als ik jou was dan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ja je kan nog steeds kaartjes voor bus en trein kopen , zowel in de bus of tram en bij de kaartautomaat van de metro kun je ook een los kaartje kopen en de e-kaartjes voor de trein
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
er zijn nog Treinkaarten te koop bij NS automaat
ze stappen langzaam over op de OV. chipkaart
ik heb voor u bij dit antwoord een link bij gezet wat er qua Treinkaarten assortiment bij de NS te koop is
er zijn bij drogist en Supermarkt goedkope Treinkaarten actie per seizoen

Toegevoegd na 29 minuten:
nog een toevoeging
Bij de GVB van Amsterdam
Verkooppunten en info

Voor persoonlijke informatie over het openbaar vervoer in Amsterdam bent u bij GVB Tickets & Info van harte welkom.
U kunt hier terecht voor alle reisproducten en vervoerbewijzen, lijnennetkaarten en de dienstregelingen van alle GVB-lijnen in heel Amsterdam.

GVB Tickets & Info, Stationsplein CS:
maandag t/m vrijdag: 07:00 - 21:00 u. en
zaterdag en zondag: 10.00 - 18.00 u.

GVB Tickets & Info, Station Bijlmer ArenA:
maandag t/m vrijdag: 07:00 - 18:00 u. en
zaterdag en zondag: 10:00 - 18:00 u.

GVB Tickets & Info, Station Lelylaan
maandag t/m vrijdag: 07.00 - 18.00 u. en
zaterdag en zondag: 10.00 - 18.00 u.

GVB Tickets & Info, Station Zuid
maandag t/m vrijdag: 07.00 - 18.00 u. en
zaterdag en zondag: 10.00 - 18.00 u.