Allereerst heeft de trambestuurde er weinig invloed op, die kan het (ook niet altijd) aan en uit zetten, maar verder is vaak alles afgeregeld. Dit is ook een deel van het probleem, want die centrale afstling zorgt in verschillende trams voor verschillende uitwerking omdat de insallatie van de een beter is dan die van de ander.
Zoals hierboven aangegeven zijn er een aantal redenen te noemen waarom hij in jou ogen hrd staat, al is hard wel een subjectief begrip natuurlijk.
Daarnaast maakt de tram zelf ook nog redelijk wat geui, vooral als hij bochten om gaat en dergelijke.
Helaas is he moeilijk iedereen naar de zin te zijn.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Omdat door achtergrond geluiden de omroepster anders niet te verstaan zou zijn. Tevens handig voor de mensen die wat minder goed horen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Word vaak wat harder gezet zodat de omroep niet wegvalt in het gepraat of de rumoer in een tram.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Vergelijk maar eens met de trein: daar is het soms onverstaanbaar door een slechte intercom, of rumoer binnen of buiten de trein.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
om boven geluid van de 10-tallen mp3 spelers en Ipods uit te komen !
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Niet alleen jij moet het verstaan, het bejaarde besje naast je ook. Ook als er op hetzelfde moment een druk kakelende schoolklas vlak naast haar in het gangpad staat.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
misschien voor mensen die slechthorend zijn.
Bronnen: