Ik heb met oud en nieuw vervoer nodig, wat is het beste?

Ik woon in een dorp in Friesland genaamd 'akkrum' nu wil ik met oud & nieuw rond een uur of 2 naar een feest in Heerenveen, Alleen bussen & treinen rijden niet meer rond die tijd en al helemaal niet met oud & nieuw. De fiets vind ik persoonlijk geen optie, maar wat is dan nog wel een optie? Is er een speciale vervoer centrale met oud & nieuw? Of is een taxi rond die tijd ook mogelijk? En wat zou de prijs worden van mijn vervoer? Ik reis in me eentje. Wie kan me verder helpen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Je kan uiteraard een taxi nemen, maar dat is vrij prijzig. Volgens Google is het ongeveer 15 km van Akkrum naar Heerenveen en volgens een site die ik gevonden heb is het maximaal 36 euro, dus als je ook nog terug moet is dat een aardig bedrag. Misschien kan je het beste iemand zoeken met wie je mee kunt rijden, familie of vrienden die ook naar Heerenveen moeten. En eventueel kan je in het uiterste geval fietsen, maar dat lijkt me inderdaad geen ideale optie.

Bronnen:
http://www.taxiprijsberekenen.nl/

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100