Waar kan ik een reispartner vinden voor korting met trein reizen?

Ik zoek dus iemand om mee te reizen naar de zelfde bestemming of in die richting, met een studenten OV of een trein abonnement heeft waardoor ik mee kan reizen met korting. Is er ergens een forum of iets dergelijks waar mensen zich hiervoor kunnen aanmelden?

Ik ben van plan Zaterdag 15 Juni naar Heerlen te reizen vanuit Rotterdam via Eindhoven.

Ik ben zelf een 19-Jarige jongen en reis uiteraard het liefst met een dame van rond dezelfde leeftijd!

Dit is natuurlijk geen must, iedereen is welkom om mee te reizen. Het gaat mij puur om de korting! :)

Vriendelijke groet

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (2)

Zet een advertentie op marktplaats bijv?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Een contactadvertentie zetten lijkt de beste oplossing of een kaartje met korting kopen op het station en op het spoor vragen aan jongeren werkt ook altijd goed :)

Niemand kunnen vinden?
In de winkels zijn soms dagkaarten te koop met grote korting (hema enzo)

Actie gemist?
Check dan de website uit de bron, zij verkopen het hele jaar door de actie kaartjes van hierboven