Staat er een soort saldo op de OV-Chipkaart, of een saldoproduct per vervoerder?

Voor het met de trein reizen met de OV chipkaart moet eerst reizen op saldo worden aangevraagd. Betekent dat dat je voor elke vervoerder eigenlijk apart saldo hebt?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Je hebt gewoon 1 bedrag er op staan, dat je kan gebruiken voor alle vervoerders die ov-chipkaart toestaan, dus 1 saldo voor alle vervoerders.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

1 saldo voor alle reizen.
Maar je kan er wel diverse andere produkten per vervoerder opzetten en in de toekomst ook diverse kortingsacties per vervoerder.