Is de OV shop verdwenen uit Rotterdam? En kan je nu nog ergens van die hoesjes krijgen?

Op die hoesjes staat: "OV shop" "De winkel waar u uw vervoersbewijs voor het stads- en streekvervoer kunt kopen." "WWW.OV-INFO.NL" Achterkant: "WWW.OV-INFO.NL" "Op zoek naar een verkooppunt van vervoerbewijzen? Klik dan op de button "verkooppunten" van deze site, voer uw postcode of de naam van uw woonplaats in en u vindt alle verkooppunten in uw omgeving. Ook biedt de site algemene informatie over het reizen met strippenkaart of abonnement." "Vergeet niet uw stamkaartnummer op uw abonnement te vermelden!"

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (1)

er heeft er een gezeten op zuidplein beneden waar je ook ov kaarten kan kopenen anders ret verkoop informatiepunt metrostation beurs
Coolsingel 683011 ae rotterdam maar er zijn ook boekenwinkels en supermarkten die een ret ov verkooppunt hebben waar je ze eventueel kan kopen