Weet niet hoe het in nederland is maar in België kan je dan naar het infonummer van de lijn bellen:

Als u iets vergeten of verloren bent op de bus of tram, kunt u terecht bij De LijnInfo op het nummer 070 220 200

Als je geluk hebt dat niemand hem mee heeft ligt je laptop er dan nog en zal je die weer kunnen ophalen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Die zie je nooit meer terug! Ben ik bang voor.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Maar wat gebeurt er mee?
Als er een eerlijke vinder is zal die 'm vermoedelijk aan de chauffeur afgeven. Die neemt 'm dan mee naar het kantoor van de busorganisatie. En die zal wel ergens een depot voor gevonden voorwerpen hebben. Dus vraag bij de busorganisatie of daar een laptop zus en zo afgegeven is.
Amadea
11 jaar geleden
dat ligt eraan wie hem vind, de buschauffeur zou hem hoogstwaarschijnlijk naar de gevonden voorwerpen tak, van zijn organisatie brengen (zo moesten wij eens naar doetinchem omdat een portemonnee in de bus was blijven liggen), als een reiziger hem vind ligt dat aan de persoon, de een geeft hem aan de buschauffeur, de volgende zou hem zelf naar de politie brengen en een 3e zou hem (die mensen heb je ook) zelf houden, en daar zul je wss niks meer van vernemen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Die wordt door iemand gevonden.
En die iemand is natuurlijk heel eerlijk en geeft het gevonden voorwerp aan bij de chauffeur.
En misschien moet ie het dan wel aangeven bij de
politie als gevonden voorwerp, maar kan het intussen meer naar huis nemen.
De politie heeft daar regels voor.

Of het ding wordt door de chauffeur gevonden als de bus terug gaat naar "de stal".
Zelfde procedure.

Dan heeft iedere grote maatschappij wel een afdeling
"gevonden voorwerpen".
Zoals Hermes, daar kan iedereen zijn verloren voorwerp aangeven met een formulier.

>>>Dus als je iets verloren bent moet je het daar opgeven!!!

https://www.hermes.nl/gevonden-en-verloren-voorwerpen/125

Via zo’n formulier komen degene die het ding is verloren en/of vergeten en
degene die het gevonden heeft dan weer bij elkaar.

Toegevoegd na 1 minuut:
Connexxion heeft hetzelfde formulier.

https://www.connexxion.nl/gevonden-en-verloren-voorwerpen/125

Arriva heeft een ietsje ander:
http://www.arriva.nl/klantenservice/verloren-voorwerpen/

>>>>>>>>>Helaas is het ook mogelijk dat het ding
gevonden wordt door iemand die niks aangeeft
en het gewoon mee naar huis neemt.