Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik wil 16 September met de trein van Zwolle naar Nijmegen. Er is alleen spoorweg werkzaamheden dus ik vraag me af of dit wel kan?

Bij het reisadvies staat dit :
Werk aan het spoor
Arnhem-Winterswijk
zaterdag 15 en zondag 16 september
Oorzaak
door geplande werkzaamheden
Reisadvies
U kunt gebruikmaken van de bussen
tussen Winterswijk en Arnhem kunt u gebruikmaken van Syntus-bussen
de bussen stoppen niet in Arnhem Velperpoort; reizigers van en naar Arnhem Velperpoort kunnen reizen met NS-treinen via station Arnhem
Extra reistijd
een kwartier tot een half uur


Kan ik zonder gebruik te maken van Bussen gewoon naar Nijmegen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
795

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Raar dat dit vermeld wordt, want op dat traject kom je niet als je van Zwolle naar Nijmegen reist. Dus je kunt gewoon met de trein, behoudens natuurlijk incidenten.
(Lees meer...)
Amadea
11 jaar geleden
Als je op de NS-planner deze reis intypt en er zouden werkzaamheden zijn die jouw normale reis zou beinvloeden, dan krijg je een aangepast advies te zien. Zijn er geen obstakels dan geeft de planner de reis zoals je gewend bent.
Als ik deze reis intik en je vertrekt op 16 september om bijvoorbeeld om 9.18 dan kom je zonder extra overstappen aan om 10.44 in Nijmegen. De opmerking over werkzaamheden geldt voor mensen die naar Winterswijk moeten, vanuit Arnhem.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding