Mag een bodyboard mee op een veerboot?

Mag je een bodyboard gratis mee op een veerboot als handbagage?
Er stond dat je geen surfbord mee mocht nemen.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
1.4K
tinus1969
3 jaar geleden
Precieze regels verschillen per veerboot/maatschappij. Om welke verbinding gaat het?
marjolein55
3 jaar geleden
Informeer even bij de veerboot of organisatie die kunnen wel antwoord geven.
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Gaat om de boot naar Schiermonnikoog

Antwoorden (1)

Officieel niet, alleen koffers, tassen, plunjezakken en rugzakken zijn toegestaan.
Maar: Bij de boot naar Schiermonnikoog plaats je je bagage op/in bagagekarren. Alles wat in zo'n kar kan, en wat je zelf kunt tillen, mag in de praktijk mee. Als je zo'n bodyboard dus kunt inpakken in iets van kofferformaat, zal het geen probleem zijn.
3 jaar geleden
ronron1212
3 jaar geleden
@tinus1969 bodyboard in kofferformaat?
tinus1969
3 jaar geleden
@ronron1212, een bodyboard is blijkbaar veel kleiner dan een surfboard. Ik schreef niet voor niets 'ALS (= indien, mits) je zo'n bodyboard dus kunt inpakken in iets van kofferformaat,...'
ronron1212
3 jaar geleden
@tinus1969 dat wist ik ook wel maar past hij dan in een koffer anders had de vraagsteller dat toch wel geweten. Jij weet blijkbaar niet wat een bodyboard is.
tinus1969
3 jaar geleden
@ronron1212
'anders had de vraagsteller dat toch wel geweten.'
Misschien weet de vraagsteller dat, misschien niet. 'Jij weet blijkbaar niet wat een bodyboard is.'
Ik had dit soort plaatjes gezien: https://nl.wikipedia.org/wiki/Bodyboarden https://www.saltwater-dreaming.com/wp-content/uploads/2018/12/bodyboard-bottom-turn-1024x682.jpg Ik kan niet 100% zien of een bodyboard wel of niet in een grote koffer of tas past.