Is een dagkaart 24 uur geldig of loopt ie om 00:00 af? Ik wil namelijk rond 12 uur terug met de trein naar rotterdam. Gr

Ik ga rond 6uur 's avonds heen, en ik als ik dan rond half 12 terugga, kan ik dan een boete krijgen?

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik ben dus benieuwd of een dagkaart geld van 00:00 tot 24:00 of dat ik ook om 01:00 (officieel nieuwe dag) een trein terug mag pakken..

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
8K

Antwoorden (1)

Een dagkaart van de NS is geldig op de datum die erop staat, tot de volgende ochtend 4.00 uur.