Kost het gebruik van wifi in de trein geld?

Laatst zat ik in een trein waar blijkbaar wifi in zat, maar toen ik wilde inloggen waren er voorwaarden. Die voorwaarden heb ik niet gelezen (heel slim, weet het), en daarna heb ik op 'verbinden' (of iets in die richting) geklikt. Maar daarna stond er heel mooi op dat schermpje hoelang ik al verbinding had, net zoals bij betaald internet.
Kost internet in de trein nou geld of niet..?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1K

Het beste antwoord

Nee, het is gratis tot 2013. Blijkbaar is men al begonnen om de betaalde mogelijkheid te installeren.
Amadea
11 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Neen is gratis, doe je data-overdracht maar uit en je hebt nog steeds Internet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
In de treinen is het gratis
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
In de treinen is het volgens mij altijd van T-mobile, dat is gratis. Op de stations heb je wel eens hotspots van KPN, daar moet wel voor betaald worden.

Let even op met dit soort dingen, als je geen adresgegevens/bankgegevens/telefoonnummers hoeft in te voeren of te bellen, dan is het gewoon gratis.