Bij de meeste supermarkten staan een oplaadpunt. Zon geel geval :) daar atop je jw chipkaart in. Als je hem nog nooit hebt gebruikt moet je daar eerst je bestelling ophalen. Die optie krijg je op het scherm te zien als je je chipkaart er in doet. Als je hem daarna wilt opladen zie je die ook innopties staan gewoon onder opladen :) dan moet je een bedrag kiezen en dan vraagt hij om je pinpas er in te doen (andere gleuf) pincode intoetsen en viola :) je hebt ook een optie om te controleren hoeveel er intotaal op staat. Kun je dus controleren of het is gelukt. Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Daar zijn oplaadpunten voor op bepaalde plekker; denk aan stations, haltes en supermarkten. Daar kun je saldo op je kaart zetten.

Er zijn twee verschillende kaarten btw; de op naam gestelde en de anonieme. Bij de eerste kun je geld overmaken via maandelijkse afschrijving, wel zo handig. Ook eventuele kortingen of producten zijn op deze kaart te laden. Nadeel is dat deze kaart alleen door jou te gebruiken is. De anonieme is daar in tegen door iedereen te gebruiken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan hem ook automatisch laten opladen! Erg handig zie bron