Weet iemand hoe je een studentenreisproduct weer kan aanvragen via DUO?

Maart 2012 ben ik 18 geworden, 1 april kreeg ik recht op studiefinanciering dus ook op een studentenreisproduct. In juli heb ik mijn diploma gehaald en dus ook mijn reisproduct stopgezet via DUO. Ik heb weer studiefinanciering aangevraagd omdat ik me in augustus heb aangemeld voor een nieuwe school.
Maar via DUO lukt het me niet om het reisproduct weer te activeren? Ik heb bij een automaat gekeken of er een bestelling klaarstaat maar nee? Ik bel elke dag de duo informatie lijn maar er wordt steeds gezegd dat ik later terug moet bellen..

11 jaar geleden
1.9K
ItisILeClerc
11 jaar geleden
op mijn DUO bij 'wijzigingen' aanvragen
als het wordt toegekend krijg je bericht

Antwoorden (1)

Erg lastig weet ik uit ervaring en hoe moeilijk het ook is heb geduld. Probeer op een later tijdstip om dit via de site nog eens te doen, rond deze periode is het altijd erg druk op de site met nieuwe studenten en op 1 of andere manier trekt de site van de DUO dit niet. Je kan je reisproduct pas bij de automaat ophalen als op de site bevestigd wordt dat dit kan. Ondertussen al je bonnetjes van de treinen bewaren en blijven klagen bij de duo klantenservice. (Heb dit zelf net zo lang gedaan tot ze ongeveer mijn naam al wisten). Uiteindelijk krijg jij je reisproduct en kan je via een formulier op de duo site al je reiskosten terugvragen aan de duo. Heel veel succes.