Gebruikt 9292OV geen QR-codes meer bij de reisadviezen online? Of staat het zo verstopt dat ik het niet meer kan vinden?

Toegevoegd na 6 dagen:
Ik heb 9292 gemaild met deze vraag waarop een antwoord kwam 'bedankt voor de suggestie'. M'n vraag is niet gelezen dus.
Kijk ik er nou overheen? Voorheen had 9292 deze functie gewoon onder het reisadvies staan!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (1)

Als ik op de site kijk hebben ze apps zodat je je reis rechtstreeks op je mobiel hebt en dat niet meer via een QR-code kunt doen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Helaas. Raar genoeg geeft de mobiele versie van 9292 een andere uitkomst dan de gewone versie. Ik weet nl precies de route en waar ik moet overstappen - het ging me om de tijden. De mobiele versie geeft met geen mogelijkheid het ideale reisadvies aan. De normale wel, maar helaas, ik moet het dan alsnog overnemen met pen & papier.
Vroeger was er een QR-code, maar die lijkt 9292OV eraf gehaald te hebben??