Uw chauffeurspas is tijdelijk geldig. Om uw chauffeurspas te verlengen heeft u uw Inspectie Verkeer en Waterstaat-nummer nodig en de einddatum geldigheid van uw pas. Met deze gegevens bij de hand kunt u bellen met het Informatiecentrum 088 - 489 00 00 (lokaal tarief).

Toegevoegd na 4 minuten:
Dit telefoonnummer is op werkdagen van 8.30 tot 17.00 uur bereikbaar. Voor spoedgevallen is de inspectie 24 uur per dag bereikbaar op dit nummer.