Dat is inderdaad mogelijk. Dan kan je bij de trambestuurder een kaartje kopen. Maar denk er wel aan dat dit kaartje duurder is dan de reiskosten via OV-chipkaart. Maar het is minder dan de 7,50 euro die je moet betalen voor het aanschaffen van de OV-chipkaart
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
okee bedankt, ik vind het onnodig om een ov-chipkaart aan te schaffen want ik gebruik bijna nooit openbaar vervoer. Maar ik ga een dagje weg en dan heb ik de tram nodig!