Waar kan ik een stamkaart aanschaffen?

Kan ik in de omgeving van Helmond/Deurne/Bakel een stamkaart aanschaffen?

Toegevoegd na 17 minuten:
Voor het aanschaffen van een maandtrajectabonnement is mij gevraagd om een stamkaart aan te vragen. Nu kan dat op ns service punten maar ook op postkantoren en bibliotheken. Nu vroeg ik mij af of iemand een punt weet in de buurt van Helmond/Bakel/Deurne waar ik een stamkaart kan aanvragen.

Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (1)

Ik neem aan dat je een stamkaart bedoelt voor een NS maand(traject) kaart.
In dit geval moet je bij het loket/NS Service balie zijn van een NS Kiosk. Helmond heeft zo'n Service/verkooppunt

Voor het gemak heb ik er 2 linkjes bij gedaan. de 1e gaat over de trajectkaart met de stamkaart en de 2e gaat over station Helmond waar dit ook moet kunnen. Daar kan je ook in het zoekveld de naam van een ander station invoeren om te zien wat de mogelijkheden zijn bij andere treinstations.