Wat verdiend een machinist bij de NS nu op dit moment?

Laatst hoorde ik op de radio dat de NS opzoek was naar 3000 man extra personeel denk aan conducteurs, machinisten en technisch personeel. Betekent dit dat als ik nu zou starten met een opleiding voor machinist dat ik ook veel ga verdienen? Ik wil in eerste instantie later piloot worden maar er is op dit moment heel weinig werk te vinden voor piloot. Ik vroeg mij daarom af wat een machinist zou verdienen in de hierboven beschreven situatie.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (1)

Het startsalaris ligt tussen de € 1694 en € 2039 afhankelijk van leeftijd en exclusief onregelmatigheidstoeslag. Het eindsalaris van een machinist is € 2902 exclusief onregelmatigheidstoeslag. De genoemde bedragen zijn bruto.

2 seconden googlen