Taalies met de klemtoon op ies.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik spreek het altijd uit als Thalies. Ik kan geen officiële uitspraak vinden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je een uurtje op Amsterdam Centraal staat hoor je het de omroepdame wel een tiental keren uitspreken.

"De Thaalies van 14:07 van spoor 6b heeft een vertraging van 3 jaar", iets in die geest hoor je haar dan zeggen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hmmz wel een dekentje, tentje en wat proviant meenemen dus ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@Beerg..En hoe wil jij het met 'wat'proviant 3 jaar volhouden?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
haha +1 voor de smile :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Moet je naast dekentje ,tentje,ook geen provianTje schrijven?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@ sharone, met me spek laag... :p
Was je van plan om het uit te proberen dan? :-) Kom ik wel een keertje op bezoek, wel ff laten weten op welk perron je zit dan. Naast de AH lijkt me een goeie spot. ;-) @ peter. Ik eet veel dus in mijn geval niet, was dus automatisme denk ik.