Krijg je met je CJP pas. Of cultuurpas ook korting op de NS of kun je het tegoed daarvoor gebruiken?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3.4K

Het beste antwoord

Nee, al wordt op de site van de cultuurkaart op dit moment naar mijn mening de suggestie gewekt met de Tienertoer voor eur 33.-. Zie: http://www.cultuurkaart.nl/reizen/redactioneel/item10783/Drie_dagen_treinen_in_de_zomer_voor_€_33-.html

Op die webstek wordt 3 dagen tienertoer voor euro 33.- vermeld als 'deal'. Als je echter op http://www.spoordeelwinkel.nl/product/juni/tienertoer kijkt (een NS-site) zie je dat dit een algemeen aanbod is voor mensen in de leeftijdscategorie tussen 12 en 18 gedurende bepaalde periodes. Er staat niet vermeld dat het alleen geldt voor mensen met een CJP-pas.

Wel is nog op de CJP-site te lezen:
"Tienertoer + CJP Cultuurkaart = Extra deals
Goede deal, dachten wij zo. Maar wacht. Er is nog meer. Als cultuurkaarthouder met een Tienertoer kun je op deze site binnenkort een dikke stapel kortingsbonnen downloaden. Leek ons wel handig, wanneer je straks door ons land reist. Meer informatie over en een link naar de kortingsbonnen vind je binnenkort op deze site. "

Je krijgt als CJP-houder dus downloadbare kortingsbonnen die je kunt gebruiken als je op reis bent. Maar ik neem aan dat je er niet verplicht voor op reis hoeft.

Knap staaltje marketing;-)

Maar misschien komen er in de toekomst weer echte voordeelaanbiedingen voor reizen met NS op de CJP-site te staan, zoals vorig jaar de dagkaart van NS voor euro 11.-.
Computoon
11 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

ja, je kunt wel korting krijgen! of dat met je tegoed kan weet ik niet maar als je op de site van de cultuurpas kijkt, staan daar wel vaak aanbiedingen. en ik spreek uit ervaring! :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee, met je CJP krijg je geen korting op de trein. Je krijgt ook geen extra korting op de uitstapjes die de NS op z'n website aanbiedt, want daarvoor geldt dat je maar EEN korting mag gebruiken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
CJP geeft geen structurele NS-korting, maar heeft wel het hele jaar door super goede aanbiedingen in samenwerking met NS. Zo is er nu bijvoorbeeld Tienertoer en eerder dit jaar was er de DUO Dagkaart waarmee je met z'n tweeën voordelig kon reizen. Op de site van CJP kondigen ze nieuwe acties met NS altijd op tijd aan.

CJP geeft verder ook nog korting op cultuur voor iedereen tot 30 jaar, maar biedt daarnaast ook heel veel andere voordelen: korting op kleding, tijdschriften, reizen, festivals, etc.
Bronnen: