welke bus stopt bij de hoofdstraat in noordwijk?

ik moet naar jolly joker maar ik kom nooit in noordwijk dus ik weet niet welke bus er vlakbij stopt, waar moet ik dan uitstappen en hoe kom ik dan in de hoofdstraat?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.4K

Het beste antwoord

Lastig als je niet zegt waar je vandaan komt. Ik heb bijv Lisse genomen en via de link kom je dan op bus 59 die stopt op het Piet Heinplein in Noordwijk vanwaar je nog 5 min moet lopen. Vul je eigen gegevens in hier en je weet het zelf: http://9292.nl/

Adres is: Hoofdstraat 2a Noordwijk

Toegevoegd na 2 minuten:
Na je toevoeging:

Bus 40
(richting Noordwijk ZH) Connexxion Vertrektijd Station/halte/straat Spoor
11:35 Bushalte Frederiksoord, Rijnsburg
11:49 Bushalte Piet Heinplein, Noordwijk, Zuid-Holland
Bekijk looproute op kaart

walk

Lopen
(5 minuten) Vertrektijd Station/halte/straat Spoor
11:49 Bushalte Piet Heinplein, Noordwijk, Zuid-Holland
11:54 Hoofdstraat 2a, Noordwijk, Zuid-Holland

Toegevoegd na 3 minuten:
Die tijden gelden natuurlijk alleen voor als je nu gaat, ik heb geen tijd ingevoerd. Maar nogmaals, in het kader van 'leer hem vissen' ipv 'geef hem een vis': http://9292.nl/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Het is vrij belangrijk om te weten waar je vandaan komt. Maar als je op de onderstaande link klikt, kom je heel ver ( of in de buurt eigenlijk). ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bushalte "Parallel Boulevard" ligt vlak bij de hoofdstraat, daar stoppen de volgende bussen. 40, 44, 59, 90, 95 en 232

Bij "Huist ter Duinstraat" stop alleen nr 90, en dat ligt precies bij het begin van de hoofstraat.

Toegevoegd na 2 minuten:
Jolly Joker zit aan de kant van de "Huist ter Duinstraat"
Bronnen: