wanneer krijg je een ns acceptgiro thuis gestuurd

ik ging vandaag dus met de trein maar ik had voor een retourtje betaald...maar ik kreeg een enkeltje waardoor ik vandaag ben aangehouden. De conducteur zei dat de acceptgiroeestal over 6 weken komt.maar op het papiertje,dat ik kreeg staat er binnen enkele dagen dus wie heeft er nu gelijk?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Utrecht
11 jaar geleden
hoe kan je nu voor een retour betalen en maar een enkeltje krijgen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ja dat vraag ik me ook af, ik heb er niet naar gekeken
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb je het via een automaat gedaan of via een loket?
Utrecht
11 jaar geleden
Via de automaat lijkt het me vrij onmogelijk een ander kaartje te krijgen dan waarvoor je betaalt. En wie koopt er tegenwoordig nog een normaal retourtje aan het loket?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik deed het via een loket want mn pin pas doet het niet
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik zou dan naar het betreffende loket terug gaan. Bewijzen valt het niet, omdat je cash hebt betaald.

Antwoorden (1)

6 weken komt nog uit de oude doos. Tegenwoordig is alles veel sneller, dus die acceptgiro komt volgende week netjes op je deurmat ploffen.