Kan je bij een buurtbus (uithuizen, loppersum) een 1,50 kaartje kopen

Ben van plan om vanaf lopperum met een busje naar garsthuizen te gaan.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (2)

Ja, dat kan.

Buurtbus

In een aantal regio’s rijdt de Buurtbus. De Buurtbus rijdt met een kleinere bus volgens een vaste dienstregeling. De Buurtbus is regulier openbaar vervoer, maar u heeft wel een speciaal kaartje nodig.

Een kaartje koopt u voor € 1,50 bij de chauffeur, een abonnement kost € 30,- per maand. Sterabonnementen, de OV-jaarkaart en de OV-studentenkaart zijn eveneens geldig op de Buurtbus.

Let op: in de Buurtbus kunt u niet met de OV-chipkaart op saldo reizen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, je kan nog steeds voor €1,50 een kaartje voor de buurbus kopen.
In onderstaande link vind je alle informatie.

Toegevoegd na 5 minuten:
buurbus = buurtbus.