Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe vind ik een taxi?

Stel dat ik onderweg ben in mijn auto, en ik strand (auto defect, tank leeg, moeheidsaanval, watdanook). Ik weet waar ik ben (plaats, straat, nummer), maar het is 03:15 dus ik durf niemand te bellen, en ik durf nergens aan te bellen.

Mijn mobieltje kan alleen bellen en SMS-en, er zit geen Internet op.

Hoe kom ik er nu achter welk telefoonnummer ik kan bellen om een taxi te bellen die mij naar huis kan brengen?

Cryofiel
14 jaar geleden
968

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Zet 0900-8383 in je mobieltje - ze garanderen een taxi binnen 10 minuten, wáár ook in Nederland....nou zou ik dat laatste met een pondje zout nemen, maar je wordt dan doorverbonden met de dichtstbijzijnde taxi die verbonden is met die centrale.

Toegevoegd na 3 minuten:
www.nationaaltaxinummer.nl/alg_info.php
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Cryofiel
14 jaar geleden
Euh, leuk, zo'n nummer - maar wie krijg ik dan aan de lijn? En is het 24/7 bereikbaar?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja,hoor 24/7 bereikbaar en je krijgt Sjef aan de lijn,orobeer maar met de link.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Typefout(probeer)en ze verbinden je gelijk door.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
yup +1
Dan heb je wel grooooote pech op 1 dag. Gewoon 1888 en dan ben je al een heel eind.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De dichtsbijzijnde anwb paal zoeken en hiermee contact opnemen en zeggen wat er is voorgevallen, pech met de auto, of niet meer verder kunnen rijden van vermoeidheid. En of ze jouw van dienst kunnen zijn om een taxi voor je te kunnen regelen.
Als dit op de snelweg zou gebeuren.

En anders omdat je deze vraag al stelt je voorbereiden en het nummer in programmeren van de telefoondienst zodat ze dit nummer voor je kunnen opzoeken, en pen en papier bij je hebben.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Inderdaad, dat laatste, daar zat ik ook aan te denken. +1 Lora!

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding