Omdat mij niet duidelijk is waarom je een NIEUWE wil heb ik meerdere antwoorden:

Is je kaart verloren of gestolen?
Meld dit zo snel mogelijk bij de Klantenservice OV-chipkaart: 0900-0980 (€0,10 p.m.). Je kaart wordt dan binnen 24 uur geblokkeerd en is daarmee beschermd tegen misbruik. De klantenservice informeert je over de vervolgstappen.
Heb je een Mijn OV-chipkaart account? Dan kun je je kaart ook online verloren of gestolen melden.

Is je kaart defect of geblokkeerd?
* Is aan de buitenkant van de kaart zichtbaar dat hij defect is (scheurtje/barst)? Kijk op www.ov-chipkaart.nl wat je moet doen om een vervangende kaart aan te vragen.

* Is aan de buitenkant niets zichtbaar? Controleer dan eerst je saldo bij een kaart-/oplaadautomaat. Met een negatief saldo kun je niet reizen. Ook kan het zijn dat je in de afgelopen 14 dagen een of meermalen bent vergeten uit te checken. De producten op je kaart worden dan geblokkeerd. Ga naar de balie van het OV-bedrijf waarbij je bent vergeten uit te checken. De baliemedewerker kan je kaart mogelijk repareren en/of je informeren over de vervolgstappen.

Ik denk dat je dus gewoon even de klantenservice moet bellen (nummer hierboven) en dan kun je ook vragen wat het in jouw geval kost.