Zijn de verkooppunten op NS open op 2e paasdag?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Amadea
12 jaar geleden
Wat bedoel je dan met een verkooppunt?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
waar je een treinkaart kan kopen bij de balie, ipv bij een automaat
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Daar staat niet duidelijk of ze op feestdagen geopend zijn. Daarom twijfel ik heel erg..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja die zijn gewoon open

Antwoorden (1)

Dat verschilt per station. Hier kan je opzoeken wat de openingstijden van het NS-service- en verkooppunt op het door jou te bezoeken station zijn: http://www.ns.nl/reizigers/reisinformatie/stationsvoorzieningen

Toegevoegd na 11 minuten:
Het staat inderdaad nergens zwart op wit, maar de verkooppunten zijn ook op feestdagen open.
Amadea