Kan je producten die op een ov-chipkaart staan overgezet worden naar een nieuwe kaart in geval van beschadiging?

Mijn ov-chip kaart die tevens dient als voordeeluren abonnement bij de ns, is beschadigd. Ik heb het opgestuurd om een vervangende aan te vragen. Nu weet ik dat het saldo wat er op staat teruggestort word op mijn rekening. Maar ik heb ook een dalurenkorting voor de bus erop staan. Kan dit product ook overgezet worden naar de nieuwe kaart?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (1)

Uw daluren horen en kunnen gewoon overgezet te worden op uw nieuwe kaart.

U kunt voor deze vraag en verdere vragen ook terecht bij de diverse servicepunten, maar u kunt natuurlijk ook de digitale klantenservice benaderen.
De link heb ik bij de bronvermelding gezet.