Hoe kan het dat er telkens te veel geld van mijn ovchipkaart wordt gehaald?

Ik ben nu 3x tussen veendag en groningen gereisd met de trein. Dit ritje moet voor mij €3,60 kosten terwijl er nu in totaal al meer dan €30,- van mijn saldo afgehaald is! En ik weet zeker dat ik altijd in- en uitcheck.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Mijn vriendin kwam er achter dat ze bijna hetzelfde heeft. Bij inchecken wordt er €10 afgeschreven, maar bij het uitchecken komt er weer €6,40 bij. Wellicht dat er dus bij het uitchecken misgaat. Dit is goed te zien in je overzicht dat je online kan bekijken!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

misschien check je te last of te vroeg in?