Hoe ga je van den haag naar snowworld met het openbaar vervoer?

Ik heb een feest in snowworld zoetermeer maar ik kan alleen met het openbaar vervoer en ik zie dat lijn 30 niet rijd in den haag dus hoe kom je daar?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.9K

Het beste antwoord

Met lijn 3, uitstappen bij Voorweg Hoog, langs de Boerderij lopen, dan is het 5 tot 10 minuten lopen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voorweg laag bedoel je..

Andere antwoorden (3)

dat wordt overstappen dan, kijk eens op 9292.nl
verder kun je ook op de site ook vaak zien hoeje er het makkelijkst kunt komen
12 jaar geleden
Ga naar den haag centraal, neem de randstadrail=metrolijn e naar leidschenveen en dan bus 30.

Lijn 30 Naaldwijk - Zoetermeer
Lijn 30 wordt van Den Haag, Rotonde Houtkade verlengd van/naar Zoetermeer, Centrum West.
Lijn 30 gaat stoppen bij de nieuwe halte Westerpark en de halte Buytenparklaan. Snowworld is zo dagelijks de gehele dag goed bereikbaar met de bus. Lijn 30 rijdt niet meer tussen Naaldwijk en Maassluis, lijn 33 gaat dit traject rijden."
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat hangt erg af van waar je in Den Haag precies vertrekt. Kijk op 9292.nl, je tikt je vertrekadres in Den Haag in en vervolgens bij "naar" gewoon "Snowworld Zoetermeer".
Bronnen: