Je kunt het beste hier http://www.ov-chipkaart.nl/klantenservice/adresvinder/ je adres invullen en dan zegt de site vanzelf waar dichtstbijzijnde verkooppunt is.

Je moet wel selecteren dat je een kaart wilt kopen, en niet wil opladen, anders kom je verkeerd uit,
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

In de meeste sigarenzaken en postkantoren, over het algemeen niet in de supermarkt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De meeste postkantoren zijn overgegaan in service punten in supermarkten.. Dus zeker ook in veel supermarkten
Je kunt hem online aanvragen als je een digitale pasfoto hebt, of bij de balie van een OV bedrijf in jouw buurt. Dan kun je allemaal vinden op de website http://www.ov-chipkaart.nl; Daar kun je ook online bestellen. Je moet even zelf zoeken omdat de verschillende pagina's geen eigen link hebben.

Toegevoegd na 3 minuten:
Dat geldt als je een persoonlijke kaart wilt hebben. Is aan te raden, want dan kun je op internet alle acties volgen en fouten laten herstellen. Raad ik aan, is even duur (€7,50) als een anonieme kaart en heeft me al aardig wat geld bespaard. Je kunt op meerdere plaatsen zoals bij de Bruna anonieme OV-Chipkaarten kopen.

Toegevoegd na 7 minuten:
Op de OV-Chipkaart site kun je vinden waar in de buurt een verkooppunt is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In de buurt van Den Bosch/Amsterdam?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Centraal station..
Je kunt hem ook halen bij de EmTé :)

Toegevoegd na 59 seconden:
EMTÉ*