is er een tijdstip waarin er geen treinen rijden in heel nederland?

buiten de feestdagen om. Dus s'nachts. Of weet anders, iemand waar ik dit kan vinden?

Toegevoegd na 17 minuten:
even voor de duidelijkheid ik bedoel passagierstrein

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (3)

Sinds het nachtnet rijdt is het onwaarschijnlijk dat er op enig tijdstip in Nederland geen treinen rijden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tijdens dodenherdenking, op 4 mei tussen 20:00 en 20:02
staan de passagierstreinen stil.

Gezien het nachtnet zal op elk andere moment er ergens wel een trein rijden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedoel je het reguliere spoorboekje? Dan kan er 's nachts misschien geen passagierstrein rijden.
Maar in de nacht rijden er vooral ook goederentreinen en werktreinen. dus er zal altijd wel ergens een trein rijden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb het inderdaad over passagierstrein.