Hoe kan ik met een OV kaart op naam aan een overzicht van alle reizen komen?

Ik weet dat je op RET stations de laatste 12 transacties uit kan draaien, maar ik heb een overzichtje nodig van meer reizen dan de laatste 12. En de overzichtjes van de RET geven reizen met de NS niet duidelijk weer

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hoeven niet per se alle reizen te zijn maar wel meer dan 12

Antwoorden (1)

Op de site van de OV kun je inloggen als je je hebt aangemeld en daar kun je dan een overzicht vinden van je gebruik.
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Niet alleen aanmelden. Je moet ook eerst aangegeven hebben dat je een overzicht op deze site wil!
ronron1212
11 jaar geleden
Ja dat bedoel ik ook met aanmelden inlogcode moet je hebben en je moet alles goed instellen daarna bedankt voor de aanvulling.