welke trein stopt bij het stadion van fc twente?

toen eerder dit jaar het dak in storte van het voetbal stadion fc twente zag ik ook een perron bij het stadion, ik moet morge naar capitol, als ik weet welke trein daar bij het voetbal stadion stopt dan hoef ik nog maar een klein stukje te lopen,
van raalte naar enschede, welke trein(en) moet ik hebben? als tussen station of iets dergelijks.
op ns.nl kom ik er niet uit.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2K

Het beste antwoord

Je moet dan naar Drienerlo reizen. Dat moet helaas wel met twee keer overstappen. Je gaat van Raalte met een Sprinter naar Nijverdal-West. Dan moet je met de bus van Nijverdal-West naar Nijverdal. Daar neem je de Sprinter naar Enschede Drienerlo. De reis duurt ongeveer 80 minuten.
Amadea
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
en weet je hoe dat station heet?
Amadea
12 jaar geleden
Dat station heet dus Enschede Drienerlo.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
oke dus dat is ook gelijk eind station bij het voetbal stadion?
Amadea
12 jaar geleden
Als je even klikt op het kaartje wat ik als tweede link heb gegeven kan je precies zien hoe het ten opzichte van elkaar ligt!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Drienerlo is de universiteit en die is belangrijker dan een stadion dat 1 keer in de 14 dagen benut wordt.
Amadea
12 jaar geleden
Het is niet het eindstation, want dat is Enschede. Drienerlo ligt halverwege Hengelo en Enschede.