Ik wil vanaf Rotterdam naar scheveningen gaan met de metro en tram. Is een kaartje van 3.50euro genoeg hiervoor?

Ik moet namelijk een kaartje kopen omdat er geen geld meer op me OV staat. Ik kan kiezen voor een kaartje van 2.50euro Dan kan ik een uur met de tram in rotterdam. Maar ik moet ook met de metro. Dus kan ik een kaartje van 3.50 kopen en ook met de metro. Maar is dat kaartje ook in de trams van Den Haag geldig ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.1K

Het beste antwoord

Nee, dat kaartje is alleen bij de RET (Rotterdam dus) geldig. In Den Haag moet je met de HTM (tram van Den Haag). Op de websites van RET en HTM vind je informatie over alle mogelijke kaartjes. Ook de site van 9292 geeft informatie over tarieven als je je reis intikt. Daar kun je ook zien of het goedkoper is met een los kaartje te reizen of om toch je OV-chipkaart effe op te laden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dat lijkt mij niet. Dat is tegenwoordig per stad geregeld.
Als je geen OV kaart hebt, moet je voor ieder ritje
apart 3,50 betalen en geldt geen overstap tijd meer.

Je kunt het beste even op http://www.9292ov.nl/9292ov19.asp

naar de tarieven kijk. Of je reis invullen en dan zien wat het kost.