ik heb om te declareren uitdraai nodig van mijn busreizen hoe kan ik dat het snelst doen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Als je een persoonlijke OV-chipkaart hebt dan kan dat heel eenvoudig via "mijn OV-chipkaart" op de OV-chipkaart site. Je kan alle reizen die je wilt declareren aanvinken en je krijgt een keurige .pdf file die je kunt afdrukken retour. Toegevoegd na 14 minuten: Je kan op deze manier zelfs uit eenzelfde periode verschillende overzichten maken als je bij meer instanties verschillende reizen kunt declareren. Volgens de site worden dergelijke overzichten ook door de belastingdienst geaccepteerd.

Bronnen:
http://www.ov-chipkaart.nl/pdf/47219/uitle...

Als alle reizen met de OV kaart zijn gemaakt, dan is hier een overzicht van gemaakt op de website van je OV-chipkaart. Ik weet niet meer zeker of je hier eerst toestemming voor moet geven, voordat de informatie word opgeslagen. Anders een nette format in Excel. Met de datum, vertek en eindpunt en de kosten.

Als de kosten van je rekening af worden gehaald voor het openbaar vervoer zou ik via je internetbankieren zoeken op tegenrekening en dat overzicht printen.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100