Retourtje Antwerpen... toch de mooiste stad van de benelux.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
jacz
14 jaar geleden
ik bedoel dan ook echt de hele dag in de trein zitten.lekker uit het raam turen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
zelf vind ik de reis rotterdam - antwerpen wel mooi, maarja het is maar een uur natuurlijk.
jacz
14 jaar geleden
bedankt voor de tip!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waarom zou je??
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
waarom zou je wat?
leiden den haag maastricht
dan maastricht aken
aken leiden

lukt net
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat mij wel leuk zou lijken is van Leiden naar Calais, door de kanaaltunnel naar Folkestone Engeland. Dan een klein rondje engeland doen en dezelfde weg weer terug.
Moet lukken als je vroeg van huis gaat.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Van Leiden naar Utrecht. Daar koffie halen bij de Starbucks. Met je koffie naar Zwolle. Vanaf daar naar een plaats in duitsland. Terug naar Leeuwarden. Daar de bus over de afsluitdijk. En van Den Helder via Schiphol terug naar Leiden. Dan heb je de hele reis een ontzettend mooi afwisselend uitzicht.