Waar kan ik goedkope treinkaartjes kopen? Die zo rond de 15 euro kosten. Alvast bedankt voor het meedenken.

Toegevoegd na 6 minuten:
ps Ik wil weten waar op dít moment deze treinkaartjes te koop zijn.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

Ja, bij de kruidvat voor maar 12,50. Dan kan je onbeperkt door het land reizen. Houd er rekening mee dat dit alleen in het weekend is!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt!

Andere antwoorden (6)

op sommige momenten bij de ah, blokker en de kruitvat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Acties zoals bij het Kruitvat of Albert Heijn afwachten. Maar die kaartjes zijn alleen voor in het weekend.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je kan het beste gewoon op de website van ns kijken, daar kun je jou reis plannen, en weet je dus zeker dat je aankomt, en niet dat je neppe goedkope kaartjes hebt gekocht
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op bijna elk treinstation. Als de reisafstand maar kort genoeg is (neem een enkeltje, dan kom je waarschijnlijk wel onder de 15 euro)

Toegevoegd na 3 minuten:
Edit: Zie antwoord !
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit antwoord is bewust op deze manier geformuleerd!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je zegt wel precies wat ik ook in gedachten had.
+
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
haha, humor erin houden. Heb ik bij jou ook al gezien =)
amigo
12 jaar geleden
+ voor dit antwoord, ik wordt wel eens wat moe van die "halve vragen"
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
idem hier, hoewel ik er nog maar kort breng. Dan vind ik dit soort antwoorden wel leuk, waardeer ze van andere ook overigens!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
van mij een - omdat ik het géén waardevol antwoord vind.
de vraagstelling was misschien niet helemaal compleet maar zitten we hier nu om iets van elkaar te leren of om elkaar op de vingers te tikken?
zoek eens op marktplaats.
Als je geluk hebt wil iemand met spoed een kaartje kwijt dus voor weinig geld..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je goedkope treinkaartjes wil kan je het beste op de acties van kruidvat en blokker wachten.
Als je daar niet op wilt wachten kan je zoeken op martkplaats naar deze dagkaarten.

Wil je het hele jaar door voor een schijntje door Nederland?
Neem dan een weekend vrij abonnement of een altijd kortingskaart van NS.

Omgerekend ben je met weekend vrij van NS voor maar 5 euro per dag de hele dag onderweg!
Wel zit je vast aan een jaarcontract.