Kost deze reis nou €36,60?

Hoe zit het met die "NS bus" ding?

Toegevoegd na 4 uur:
bedankt voor de antwoorden, een ieder een plusje

Picture for question
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er zijn inderdaad werkzaamheden opt spoor, vandaar de ns bus!

Het beste antwoord

Je koopt een retourtje Nijmegen-Haarlem en stapt in Sloterdijk over van de trein op de NS-bus. Het retourtje is ook geldig voor die bus. Dus ja, die reis kost 36,60.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

De NS verkoopt geen goedkopere retourtjes meer, je betaalt dus altijd de enkele reis prijs, als je heen en weer reist dus 2x.
Als aangegeven staat dat er een NS bus rijdt dan is dat vaak ter vervanging van de trein wegens werkzaamheden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De gehele reis kost € 36,60. Als je volgende keer weer twijfelt let dan goed op bij de bedragen, want als je wel kosten moet betalen voor de bus, dan staat dit er meestal onder. Dan had je dat kunnen zien onder of boven het bedrag van het treinkaartje. maar het staat er in ieder geval bij.