Als de trein van 15.00 een uur vertraging heeft, wat gebeurt er dan met de trein van 16.00?

Uitgaand van de situatie dat er maar één keer per uur een trein komt op dat station.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1K

Het beste antwoord

In principe gebeurt er niets met de trein van 16u.
Tenzij de eerdere trein een vertraging van meer dan ca. 55 minuten heeft: dan zit hij de achterliggende trein in de weg. Het kan dan zijn dat de vertraagde trein dan uit de dienstregeling wordt genomen en iedereen moet overstappen in de latere trein (van 16u) zodat deze op tijd kan blijven rijden.