Ik kan geen foto uploaden voor mijn ov-chipkaart?

Hoi hoi,
Een paar dagen geleden heb ik een brief gekregen voor mijn OV-chipkaart die ik moet aanvragen via de website. Nou ben ik vandaag al even bezig geweest met het invullen van mijn persoonlijke gegevens en kom ik niet verder bij het uploaden van mijn foto.

Er staat dat het fotobestand een JPEG bestand moet zijn en de grootte tussen 30 KB en 1,4 MB. Ik heb dus mijn foto ietsje groter dan 30 KB in een JPEG bestand gegooit en elke keer krijg ik een melding "Deze foto kan niet verwerkt worden. Selecteer een andere foto." Dat heb ik gedaan en dan krijg ik weer dezelfde melding.

Ik heb het gevoel dat ik nu iets fouts aan het doen ben. Kan iemand mij hierbij helpen?

Thanks alvast!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
20.9K

Het beste antwoord

je foto kleiner maken . je mag je foto niet groter hebben dan 330 en ook als je er een jpeg bestand van maakt is hij nog steeds te groot . verklein dus eerst je foto en dan moet het echt lukken. succes.

Toegevoegd na 24 seconden:
330 is dus 30
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Super, ik heb 't geprobeert en 't lukt! Thanks
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Super! Ik heb t geprobeert en 't is me gelukt! Thanks

Andere antwoorden (1)

Ja, de klantenservice.

Heb je de naam veranderd in NAAM.jpeg?