Zijn er nog losse kaartjes voor de metro in Amsterdam te koop?

Zo ja, waar kan ik deze dan krijgen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
9.3K

Het beste antwoord

Je kan gewoon een enkeltje kopen uit de automaat. Dit kan op alle metrostations. Ik dacht dat ze €2,70? kosten en een uur of anderhalf uur geldig zijn op het hele netwerk van het GVB.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Kaartje kopen....?
U kunt uw vervoerbewijs op diverse locaties in en om Amsterdam kopen. Welk vervoerbewijs koopt u waar:

GVB Tickets & Info, Stationsplein CS:
alle vervoerbewijzen
maandag t/m vrijdag: 07:00 - 21:00 u. en
zat-, zon- en feestdagen: 10.00 - 18.00 u.

GVB Tickets & Info, Station Bijlmer ArenA:
alle vervoerbewijzen
maandag t/m vrijdag: 07:00 - 18:00 u. en
zaterdag en zondag: 10:00 - 18:00 u.
(op feestdagen gesloten)

GVB Tickets & Info, Station Zuid:
alle vervoerbewijzen
maandag t/m vrijdag: 07:00 - 18:00 u.
(Per 1 oktober 2011 gesloten)
Voorverkoop: in een groot aantal tabaks- en andere winkels in Amsterdam vindt u oplaad- en ophaalpunten. In alle metrostations staan OV-chipkaart oplaad- en verkoopautomaten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee kan niet je moet een OV kaartje hebben

In de metro is de OV-chipkaart vanaf 27 augustus 2009 verplicht

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik bedoel dus in Amsterdam zoals je vroeg.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hallo,

Je kunt tegenover het centraal station (dus de tramhalte oversteken) losse dagkaarten voor de tram/metro kopen. Het is een gebouwtje met een ingang met een trapje.
Ik geloof dat de kaartjes ongeveer 7,50 euro kosten, maar dat weet ik niet zeker.
De dagkaart werkt hetzelfde als een Ov.-FBI kaart en je kunt dus in- en uitchecken

Gr. Mariëlle

Toegevoegd na 1 minuut:
FBI = chip